Politica de Returnare

Suntem siguri că vei îndrăgi produsele cumpărate de la noi, dar dacă, din orice motiv, nu îți plac, suntem hotărâți să îți facem experiența de cumpărare una plăcută.

Dacă dorești să returnezi un produs, trimite-ne un e-mail la retur@visagestudio.ro și menționează: nume și prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, număr factură, produsul care se dorește a fi returnat, motivul returului și data recepționării produsului.

Produsele se returnează în ambalaj original, numai dacă sunt nefolosite și doar pe baza facturii și a certificatului de garanție. Returnarea este acceptată în următoarele situații: produsul a ajuns deteriorat din cauza transportului (cu proces verbal întocmit cu curierul), produsul livrat nu corespunde comenzii (se returnează pe cheltuiala noastră și se expediază produsul corect) sau produsul nu funcționează (se înlocuiește cu unul identic sau similar, transportul fiind suportat de noi).

Dacă refuzi livrarea din alte motive decât deteriorarea coletului sau lipsa unor piese, toate costurile de retur, depozitare și restocare cad în sarcina ta.

Nu se pot returna produsele realizate pe comandă specială (mobilier cu culoare personalizată, aparate aduse doar pe bază de comandă). De asemenea, în cazurile rare în care primești un produs deteriorat din cauza transportului, acesta trebuie semnalat în maximum 24 de ore; în caz contrar, se aplică politica generală de returnare.

Conform art. 9, alin. 1 din OG 34/2014, termenul legal de returnare a unui produs comandat la distanță este de 14 zile. Taxele de transport pentru retur sunt suportate de client, iar produsul trebuie ambalat corespunzător pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.