Tehnici pentru Reducerea Anularilor pe Ultima Suta de Metri si Ne-prezentarea
Tehnici pentru Reducerea Anularilor pe Ultima Suta de Metri si Ne-prezentarea - Visage Studio
Postat in Ghid Saloane

Tehnici pentru Reducerea Anularilor pe Ultima Suta de Metri si Ne-prezentarea

Tehnici pentru Reducerea Anularilor pe Ultima Suta de Metri si Ne-prezentarea

Acest fenomen se poate intampla oricarui salon coafor sau de infrumusetare. Totusi, e mult mai rar in saloanele cunoscute, unde clientii trebuie sa faca programari cu cateva zile sau chiar saptamani in avans.

Chiar si asa, saloanele foarte cunoscute au trebuit sa faca fata acestui fenomen la un moment dat. Asadar, daca analizezi situatia, vei observa ca managerii aplica diverse metode pentru a reduce incidenta anularilor sau a ne-prezentarilor la programare.

Aceste tehnici sunt de mare folos unui salon coafor aflat la inceput de drum, deoarece te ajuta sa reduci timpii morti ai personalului (care se traduce in pierdere pentru salon). Mai jos, vei gasi cateva tehnici pe care le poti aplica usor, fara prea mari cheltuieli sau efort (perfecte pentru incepatori).

Trimite Remindere

In timpurile noastre pline de tehnologie, un salon de infrumusetare are posibilitatea de a trimite trei tipuri de remindere:

  • Nota de Programare (gen carte de vizita cu ora si data programarii pe ea)
  • SMS de amintire
  • Telefon

Daca vrei sa te asiguri ca totul merge bine, noi iti recomandam sa le implementezi pe toate trei. Notele scrise sunt pentru clientii care isi fac programari direct in salon dar re-amintirea prin SMS sau telefon ar trebui sa fie pentru toata lumea.

De exemplu, e bine sa suni cu 48 de ore inaintea programarii pentru confirmare, iar daca nu reusesti sa vorbesti cu persoana respectiva, trimiti un SMS de reminder. Cand vorbesti direct cu clientul, ai posibilitatea sa afli daca persoana se va prezenta la programare sau nu. In cazul unui raspuns negativ, ai timp sa umpli golul in program.

Relatia cu Clientii

 

Un atu al marilor saloane este reprezentat de personalul bine instruit. Oamenii pe care ii ai in echipa trebuie sa stie cum sa relationeze cu clientii pentru a creste loialitatea acestora fata de salonul tau. Majoritatea celor care frecventeaza un salon, fac asta pentru ca au o relatie mai personala cu cel/cea care le aranjeaza parul sau le face manichiura.

Asadar, pe langa lista cu dotari saloane de ultima ora, asigura-te ca adaugi si cursuri de comunicare in buget.

Respecta Timpul Clientilor

 

Daca atunci cand ajung la ora programata, clientii sunt lasati sa astepte inca vreo 10-20 minute inainte de fi preluati, n-ar trebui sa te mire ca la o a doua programare acestia intarzie sau nu vin deloc! Acest comportament arata lipsa de respect si indiferent de tipul de mobilier salon sau dotari saloane pe care le oferi, e foarte probabil sa pierzi clienti.

Asadar, asigura-te ca personalul tau are timp de respiro intre doua programari, pentru a evita eventualele suprapuneri. De asemenea, asigura-te ca echipa ta este bine instruita si stie cum sa isi foloseasca talentele in cel mai scurt timp posibil.

 

Cu toate ca sunt si alte metode de prevenire a anularilor pe ultima suta de metri sau a ne-prezentarilor, metodele discutate mai sus sunt printre cele mai eficiente. Noi le-am vazut implementate si in alte locatii care functioneaza pe programare (hoteluri, cabinete medicale, la dentist, si asa mai departe). E posibil sa ti se para lucruri simple si fara de efect, dar tocmai faptul ca sunt simple le face extrem de utile, asa ca nu le ignora!

Te asteptam la numarul de telefon +4076 2697 223, pe site-ul nostru sau pe pagina noastra de Facebook.

Distrbuie

Tastati si apasati Enter pentru a cauta

Cos de cumparaturi

Nu ai niciun produs în coș.